Úgy gondoltuk, hogy egy háromrészes bejegyzés keretében bemutatjuk, hogy miért fontos, hogy a vállalkozások kihasználják a Google által nyújtott lehetőségeket, továbbá miért fektetnek olyan sokan akkora hangsúlyt a keresőoptimalizálásra (SEO).
1. Alacsony költség
A Google találati listán való megjelenés esetében nem kell külön beállítani költség keretet, hiszen nincs költségvonzata a
kattintásoknak. A Google Adwords egy “fizess kattintásonként” (PPC) alapú online marketing eszköze a Google-nek, ami jóval
költségesebb az egységes találati listánál, továbbá ügyfeleinken keresztül szerzett tapasztalataink alapján viszonylag
könnyen manipulálható.
A Google Adwords kampány során ha nem fizetsz a megjelenésért a forgalmad nagy valószínűséggel drasztikusan csökkeni fog.
2. Határozott költség forgalom növekedés
Az elemzések és kimutatások révén tisztán áttekinthető a weboldal forgalomnövekedése. Ez biztos mód arra, hogy maximalizálni
tudja vállalkozása erőfeszítéseit, amellyel a forgalom állandó arányban tud növekedni.
3. Megbízhatóbb márka hitelesség
A felhasználók bíznak a Google-ben. Az évek során rengeteg ember számára nyújtott segítséget releváns tartalom
megjelenítésével, így akik a találati lista elején tudnak elhelyezkedni weboldaluk gyorsan márkanévvé képes válni, hiszen az
Ön vállalkozása az, amit a konkurencia le akar győzni. További oldalakon elhelyezkedő találatokkal szemben a felhasználók már
viszonylag szkeptikusak. Amennyiben huzamosabb ideig helyezkedik el az első helyen adott kulcsszavas keresésre, a weboldal
megkaphatja az “authority site” (kiemelt fontosságú) besorolást, amellyel már a weboldal aloldalainak linkje is megjelenik,
ezzel is tovább növelve a hitelességet a látogatók felé.
Hamarosan folytatjuk újabb három előnnyel. Amennyiben követni szeretnéd bejegyzéseinket kövess minket a Facebook oldalunkon: